Aprèn l'aprenent



“L’aprenent” era un programa de TV3 on el presentador aprenia cada setmana un ofici diferent. I això es el que estic fent jo:  aprenent a  tenir un bon bloc, perquè ser blogger no deixa de ser una feina.

Amb el curs que he fet m’he adonant de què es el que vull exactament pel meu bloc,  a buscar què es el que m’inspira, a tenir noves idees, a veure les coses des d’una altre perspectiva, a organitzar-me millor,  a millorar el contingut, les fotografies, posar-me al dia amb les xarxes socials. El curs m'ajudarà a millorar el bloc en molts aspectes.

Vull redisenyar el bloc, però per això he de deixar de publicar durant un dies perquè necessito aclarir i ordenar totes les idees que tinc al cap.

Somio amb noves idees i de tot el que he après i tanta informació necessito posar-la en ordre i en pràctica però d’una manera tranquil·la i reposada.

Perquè un bloc necessita:

  • Inspiració i motivació. 
  • Qualitat abans que la quantitat.
  • Dedicació i constància.
  • Qui diu por?
  • Aquell bloc que voldries visitar una i altra vegada.
  • Bon contingut.
  • Creativitat.
  • Personalitat.
  • Imatge cuidada.

      I això es exactament el que voldria transmetre al lector.

Que tingueu un bon dia!;)

Gràcies per acompanyar-me.

Cuideu-vos i fins aviat,

Silvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada