Descobrint....el desodorant Esperança



Fa molts anys que utilitzo desodorant, però mai trobava cap que m’anés bé. I mira que n’he arribat a provar i en cap em quedava satisfeta, de seguida en notava mala olor, apart que tampoc m’agradaven els ingredients que contenien alguns d’ells.

Fins que seguint alguns blocs vaig veure que parlaven del desodorant Esperança. Al cap d’uns dies vaig anar a Biocultura a Barcelona i allà el vaig veure. No me’n vaig poder estar de comprar-lo i provar-lo per veure si el que deien aquells blogs era cert.

La meva sorpresa va ser que van superar les meves expectatives: neutralitza la mala olor, no taca, no porta alcohol, no porta fragancies, natural i innocu. Per mi molt efectiu.

Tot i que hem de tenir en compte que no es un antitranspirant. Els antitranspirants funcionen de manera que l’alumini o sals d’alumini tanquen i obstrueixen el poro bloquejant la eliminació de toxines, és a dir, impedeixen que el nostre cos transpiri i per tant, eviti la sudoració. De fet, suar es una funció important perquè es necessari que el nostre organisme secreti substancies de rebuig. El fet de suar no és la causa de la mala olor, son les bactèries que proliferen en major quantitat en algunes parts del nostre cos com l’axila, així com també  una mala alimentació.

El desodorant Esperança son uns polvos minerals que no contenen sals d’alumini, ni antiaglomerants, ni conservants, ni colorants, ni com he dit abans alcohol, ni perfum.  Una formulació que ofereix una protecció molt eficaç contra el mal olor, que permet la transpiració de la pell, que no obstrueix els poros i es antibacterià.




Es unisex i serveix tant per axil·les com pels peus. S’utilitza una quantitat petita que es posa a la mà, es mulla lleugerament l’altra mà i es dissolen els polvos amb les dues mans que després s’aplica a la zona a tractar. A més, també t’hi pots posar 1 gota d’oli essencial per aportar aroma, com per exemple arbre de té (que es antibacterià), gerani, lavanda,... sense que sigui irritant per la pell.

Vigilar no aplicar el desodorant just després de depilar (i menys amb olis essencials). Espera una estoneta per evitar picor.

Una alternativa natural als desodorants convencionals amb ingredients químics no desitjables.

Què, t’he convençut?

Que tinguis un bon dia!

Silvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada