Hummus tradicional



Es una recepta molt coneguda, a més de fàcil, ràpid i saludable. L’havia provat ja preparada, però un dia em vaig animar a fer-la jo i... resulta que als meus fills també els encanta!

Sabeu què es intentar fer una recepta que sigui fàcil i saludable i que a més a més també els agradi als més petits de la casa?

No paro de buscar i fer receptes adequades per a tota la família que siguin nutritives, saludables i ràpides de fer i quan vaig descobrir que s’ho menjaven de meravella no vaig dubtar ni un moment a posar-la a la primera de la llista.

Tant serveix per menjar entre hores com per un entrant d’un àpat. Tant podem  xocar-ho en torradetes com en dips (trossets de pastanagues en tires, endibies, trossets d’ àpit en tires,...) o perquè no en una amanida. Els meus fills s’ho mengen amb torradetes de fajol.



Ingredients:

-  425 gr. de cigrons cuits (un pot)
- 1 cullerada sopera de tahini (pasta de sèsam)
- 1 cullaredeta de postres de comí mòlt
- 1 gra d’all
- Suc de ½ llimona
- Sal
- Oli d’oliva

Procediment:

Simplement afegeixes tots els ingredients dins la batedora i tritures fins que quedi a la textura que t’agrada. Si vols que no quedi tan espès, fes com jo que hi poso una mica d’aigua. Un cop triturat ho aboques en un bol i per sobre hi escampes pebre vermell dolç.

Així de fàcil!

Ja em diràs si als teus fills o a tu els agrada tant com als meus petitons!

Que tinguis un bon dia!

Silvia



2 comentaris:

  1. Una recepta molt nutritiva. Ja m'ho apunto per fer-la

    ResponElimina
  2. Jo segur que la faig! Gràcies!

    ResponElimina