Balsam reparador per llavis i nas




Hola! Que tal? Com portes la fred? Nosaltres mooooolt refredats. Primer va començar la meva filla, després el meu home, i ara jo. El meu fill gran de moment se n'ha esacapat.

Tinc el nas tant tapat que no noto els sabors del menjar, se'm resseca la gola i tinc els llavis i el nas ben deshidratats.

Tenia que buscar una solució.

Pel refredat, la única solució es deixar fer el seu curs, ajudant a netejar el nas amb aigua de mar, menjar aliments amb vitamina C, prendre extracte de propolis. Però què fem quan ens queda el nas i llavis quartejats del fred i de  tant mocar-nos? Solució? Un balsam reparador que ens ajudi a calmar, suavitzar, protegir ,regenerar i nutrir aquesta zona tant sensible que tenim en aquests moments.

Balsam reparador per llavis i nas

Ingredients:

- 17 gr. de manteca de Karité
- 10 gr. de Macerat de calèndula
- 7 gr. de mel 
- 16 gr. de cera de abelles
- 2 gotes de vitamina E

La manteca de karité es ideal per pells seques, en aquest cas ens ajudarà a regenerar, protegir i nutrir els llavis quan se'ns quarteja amb el fred o quan se'ns resseca quan dormim amb la boca oberta perquè tenim el nas tapat. També ens ajudarà a regenerar i nutrir la zona exterior  del nas quan se'ns queda tant sensible de fer servir tant el mocador.
La calèndula i la mel ens calmarà i desinflamarà aquestes zones sensibles, irritades i vermelles.

Procediment:

Amb aquestes quantitats ens sortirà uns 50 gr. que podrem emplanar en diferents barres.
Posarem al bany maria la cera d'abelles i la manteca de karité. Un cop desfets, hi afegirem la mel i la calèndula, tot remenant bé.
Treurem del foc, seguirem remenant i tot seguit hi posarem la vitamina E.
Un cop tot ben integrat ja podrem envasar. 
Esperarem a que es refredi per utilitzar.

A casa en tenim un cada un i amb el nom de cadascú posat. Els meus fills el tenen dins la motxilla de l'escola i així durant el dia se'l poden anar posant. 
Quan tens el nas tant tapat i fas servir tant el mocador, el nas et queda ben irritat, per tant, es qüestió també de posar-se el balsam reparador molt sovint.

Espero que ho provis!

Que tinguis un bon dia!

Silvia






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada