Torró de xocolata cruixent

Hola! Que tal? Ara si que si ja tenim les festes aquí. Ja ho tens tot a punt? Segur que a ultima hora encara et queda alguna cosa per fer. Sempre passa. Et dius: " l'any que ve no em passarà, ho tindré tot a punt dies abans", i res... quan arriba et passa el mateix. 
Quan no es un regal d'ultima hora, es algun ingredient que t'has deixat per fer una recepta en concret, i sino es alguna cosa que tens encarregada que has d'anar a buscar o algun regal que has de comprar però com que no saps què regalar-li esperes a ultima hora per si se't acudeix alguna cosa. Vaja que continues amb estrés inclús aquests dies que son per disfrutar.

Però tranquila, que avui et porto una recepta dolça que alegra a qualsevol.

L'any passat vaig fer els torrons jo, sempre els compràvem i vaig voler provar-los de fer a veure què tal sortien. Vaig anar a un taller de Nadal de la Thermomix i em van donar algunes receptes per fer torrons. I així ho vaig fer. La veritat es que van ser tot un èxit. Però..... molt saludables no eren. Eren amb sucres refinats i això no m'entusiasmava. Per tant, aquest any he volgut fer-ne algun que fos una mica més saludable  amb sucre de coco. Aquest es de xocolata amb arròs inflat i està bonííííssim!



Ingredients:

- 100 gr. de xocolata negre (70% cacau)
- 100 gr. de xocolata amb llet
- 20 gr. de mantega de cacau
- 30 gr. d'arròs inflat
- Un grapat d'avellanes pelades i triturades.

Procediment:

Posar al bany maria la mantega de cacau i les dues xocolates, es a dir, en una olla al foc posa una mica d'aigua i a sobre de la olla posar-hi un bol sense que toqui l'aigua. En el bol hi posarem la mantega i les xocolates fins que s'hagin desfet completament. 
Un cop desfets, treure del foc i afegir el grapat d'avellenes triturades i l'arròs inflat. Remenar molt bé fins que quedi tot ben integrat.
Jo he de dir que en comptes de posar-hi les avellanes, vaig  afegir una cullerada sopera de crema d'avellanes que tenia perquè la volia acabar.
Només quedarà posar al motlle i deixar a la nevera fins que se solidifiqui.
Un cop fet i provat i deixar provar als "conillets d'indies" vam veure que potser hi havia massa arròs inflat, amb una mica menys n'hi ha suficient.
També dir que les xocolates i l'arròs inflat son de marques ecològiques: la xocolata de llet es de llet d'arròs i l'arròs inflat son integrals.



Ara ja no tens excusa per no menjar torrons una mica més saludables que les que venen al supermercat que tot es refinat. A més, aquest torró està deliciòs i treu l'estrés a qualsevol! jejej

A més, aquest any em fa molta il.lusió fer algun entrant i un cóctel de bevinguda pel sopar de la nit del 24. A veure què tal em surt! Ja us explicaré. Seguiu-me per les xarxes socials i així estareu informats.

Que tingueu unes molt BONES FESTES!!!!

Silvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada