Balsam labial de color


Hola! Que tal? Com ha anat la Setmana Santa?  Has estat de vacances? Sigui com sigui ja tornem de nou a la rutina. Aquest trimestre es més curt i no ens n'adonarem i ja estarem a l'estiu. No trobes?

A mi m'agrada aquesta estació perquè quan passeges i veus els aparadors de les botigues trobes la roba amb uns colors més vius i alegres. Els colors donen vida! A l'hivern son mes foscos, més seriosos.

I parlant de colors.....feia dies que tenia ganes de  fer-me un pintallavis de color, però volia que fos alhora nutritiu. Aixi doncs, després de provar diferents fòrmules, em vaig quedar amb aquesta recepta. Un balsam labial nutritiu que em nutreixi aquests llavis que tant s'em ressequen, que regeneri, calmi però que també m'aportés un toc de color.


Ingredients:

- 3gr d'oli de coco
- 2gr. de manteca de karité
- 1gr. de cera d'abelles
- 0,2gr. de pigment vermell en pols
- 1 gota de vit.E

Procediment:

- Es pesen els ingredients i es posa l'oli de coco, la manteca de karité i la cera d'abelles en un potet de vidre. Jo faig servir un vas de precipitat, però tu pots reciclar els potets de vidre de iogurt. Has de tenir en compte que ha d'estar tot ben net i esterilitzat.
- Es deixa al bany maria fins que quedi ben desfet.
- Retira del foc i mentre vas remenant afegeix el pigment i la vitamina E.
- Ja estar a punt per envasar. Envasa en un tub labial de 6 gr. i deixa que es refredi abans d'utilitzar.


Si, queda molt vermell, però posat en els llavis no hi queda tant. De fet, jo després d'aplicar-me el balsam als llavis m'ho repasso amb el dit i així m'ho escampo més bé. Tot dependrà del color que cadascú tingui als seus llavis, quedarà més o menys intens.

També dir que hi ha diferents pigments més ataronjats, més rosats,... Cadascú al seu gust. Saps que també pots posar en comptes de pigment en pols, el suc de remolatxa perquè doni color vermellòs? Tot es qüestiò de provar!

T'animes a provar-ho?

Que tinguis un bon dia!

Silvia




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada