Exfoliant de pastanaga i mel


Has hagut de fer mai alguna cosa que no tens ni idea de com es fa perquè no es el que et dediques, però ara per ara no tens més remei que fer-ho? Doncs a mi m'ha passat.
Els últims dies no he pogut publicar res perquè havia de solucionar coses del blog que no tenia ni la més remota idea de com ho havia de fer. He tardat a solucionar-ho, però encara em queda afegir les xarxes socials al blog, cosa que ja tenia  però se m'han esborrat.
En fi... de moment ho deixo així. A veure quan puc solucionar el que em queda i tenir algun dia una pàgina web en condicions.

Vols saber què faig en aquestes ocasions? Doncs.......mimar-me!

Què tal un exfoliant corporal? Et quedarà una pell suaaaaaau, molt fina al tacte, sensació súper agradable, els productes que després et posis et penetraran millor i de cares a prendre el sol et quedarà un color a la pell més uniforme. Aquí t'explico en detall de com n'és important exfoliar la pell.

I com ho farem? T'enrecordes l'últim post que vaig parlar de les propietats de la pastanaga i com fer un macerat? També et vaig explicar com convertir la pastanaga en pols. Doncs amb tot això avui en farem un exfoliant. Només necessitem 4 ingredients.


Ingredients:

- Pastanaga en pols.
- Macerat de pastanaga.
- Glicerina.
- Mel.

Procediment:

Ja veus que no poso quantitats. M'agrada que ho facis al teu gust, amb la textura que més t'agradi. Si ho vols més o menys espès hi posaràs més o menys oli. De glicerina posa-hi una cullarada sopera, la resta t'ho deixo al teu gust. També pots afegir algun oli essencial que t'agradi la seva olor.

És molt senzill, i la teva pell t'ho agrairà.

A més, aquest temps que et dediques a tu no t'ho treu ningú.

I com ho has de fer? Doncs posa tots els ingredients en un bol i barreja bé. Després aplica-t'ho amb les mans mentre estàs a la dutxa començant per les cames i anar pujant amb moviments circulars. A poc a poc, suaument, amb tranquilitat. No tinguis pressa. Si pots posar-te música, fes-ho.
Fes-ho amb la pell seca. Un cop ja has fet tot el cos, esbandeix-te bé, eixuga't i posa't una crema hidratant.

Què et sembla? 
I tu, com et mimes quan estàs estressada? Explica'm, sóc tot orelles!

Que tinguis un bon dia!

Silvia








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada